PROGLAŠENI POBEDNICI KONKURSA INKLUZIJA U SAVREMENOM OBRAZOVANJU

Izdavačka kuća BIGZ školstvo objavila je pobednike konkursa Inkluzija u savremenom obrazovanju.

Izdavačka kuća BIGZ školstvo u aprilu ove godine raspisala je konkurs „Inkluzija u savremenom obrazovanju” za sve učitelje i nastavnike koji rade u osnovnim školama na teritoriji Republike Srbije. Cilj konkursa je unapređenje inkluzivne nastave u Srbiji i isticanje primera dobre prakse, koji pokazuju na koji način se može pružiti podrška deci iz osetljivih grupa i podstaći njihovo uključivanje u redovno obrazovanje i život zajednice. Inovativni primeri su pokazali nove mogućnosti u prevazilaženju prepreka i ponudili različite perspektive pri organizovanju i izvođenju inkluzivne nastave. Na konkurs je pristiglo više stotina priprema i nastavnih materijala za učenike koji nastavu prate po IOP-u. Stručni žiri je ocenio sve radove i odabrao najbolje.

 

Prvonagrađeni su:

 

1. mesto – Jelena Marković, defektolog, OŠ „ Stevan Jakovljević”, Paraćin

2. mesto – Miomir Dejanović, profesor razredne nastave, OŠ „Svetozar Marković”, Vranje

Merima Đorđević, profesor razredne nastave, OŠ „Milija Rakić”, Cerovac

3. mesto – Ksenija Dragaš, profesor fizike, OŠ „Đura Jakšić”, Čurug

 

Pored pomenutih, autori najboljih deset radova su:

 

  • Aleksandra Filipović, profesor razredne nastave, OŠ „Crnjanski”, Jagodina
  • Zvonimirka Jovičić, profesor razredne nastave, OŠ „Moša Pijade”, Žagubica, izdvojeno odeljenje u Suvom Dolu
  • Ana Pajkić, profesor razredne nastave, OŠ „Đorđe Simeonović”, Podgorac
  • Gordana Gajin Cvetkoski, profesor razredne nastave, OŠ „Isidora Sekulić”, Pančevo
  • Natalija Vakanjac, profesor likovne kulture, OŠ „Stevan Sinđelić”, Beograd
  • Slađana Ivić, profesor muzičke kulture, OŠ „Branislav Nušić”, Smederevo

 

Nagrade će biti dodeljene na Međunarodnom beogradskom sajmu knjiga, u petak 28. oktobra u 14 časova. Posebno kreativni, inovativni i originalni radovi biće objavljeni u zborniku „Najboljih 50 primera dobre prakse”. Cilj objavljivanja zbornika je stvaranje podsticajne atmosfere za poštovanje različitosti i ukazivanje na nastavne tehnike koje mogu biti od koristi svim učiteljima i nastavnicima.

 

Još jednom čestitamo svim nagrađenima!