Vršnjački priručnik o digitalnom otisku

Učenici drugog i trećeg razreda Osnovne škole „Triva Vitasović Lebarnik” iz Laćarka uz pomoć učiteljica Mirjane Krsmanović Mirnić i Ružice Vladisavljević kreirali su Vršnjački priručnik o digitalnom otisku.

Cilj zadatka bio je da se deci pruži prilika da shvate da sve što su jednom postavili negde na internet, ostaje tu zauvek, bez obzira da li su to obrisali ili ne. Svi tragovi koje ostavljamo na internetu su – naš digitalni otisak (our digital footprint). Cilj je, između ostalog, bio da učenici prepoznaju poželjne i nepoželjne otiske koje vršnjaci ostavljaju na intenetu.

„Tokom ovog zadataka, pokušali smo da prepoznamo sve poželjne i nepoželjne otiske  koje vršnjaci ostavljaju na internetu. Sakupljali smo ih na nivou odeljenja II3 i III4 i napravili smo Vršnjački priručnik o digitalnom otisku. Naše kolege su se uključile i napisale svoje stavove o digitalnom otisku.

U projektu „Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva”, učestvuje oko 300 škola, 400 nastavnika,  10 000 učenika. Projekat se realizuje u 10 država.  Balkanska učionica se organizuje kroz zajednički onlajn razgovor preko Zoom aplikacije predstavnika iz sveske države, a sve naše aktivnosti prikazuje i kroz zajedničke prezentacije i prisustvo učenika. Mi smo deo ovog projekta.”, navode Mirjana Krsmanović i Ružica Vladisavljević, učiteljice koje su sa svojim đacima pokrenule ovaj projekat.

U nastavku možete pogledati Vršnjački priručnik o digitalnom nasilju koji su napravili učenici OŠ „Triva Vitasović Lebarnik” iz Laćarka.

slika 1 slika 2   

slika 5  slika 8  slika 9

slika 10  slika 11  slika 12,

slika 13  slika 14  slika 15

OŠ Triva Vitasović Lebarnik/učiteljice Mirjana Krsmanović i Ružica Vladisavljević